Når flyet er forsinket

Det er ikke noget, man håber på nogensinde sker, når det er en selv, der skal ud at flyve. Men selvfølgelig kan det ske. Nogle gange er det nogle få minutter, det drejer sig om, hvor du slet ikke bemærker det på nogen måde, fordi piloten indhenter det hele i luften. Men andre gange er det flere timer, du kommer til at tilbringe i lufthavnen, uden du ved, hvornår du kommer af sted og dermed frem til din destination.

Du kan få en kompensation i de tilfælde

Hvad skal du så bruge tiden til, når du sidder der og venter? Jeg valgte at undersøge mine muligheder, nu flyet var forsinket. Og det gav pote. Jeg fandt nemlig en rigtig god hjemmeside, der kunne hjælpe mig med flyforsinkelses-erstatning. Her kan du indtaste dine oplysninger om dig selv samt om det fly, der blev forsinket, og derfra tager de så over. 

Det koster ikke noget, det er først, når du får din erstatning, at de trækker deres gebyr. Men bare rolig, ordet gebyr lyder dyrt og ubehageligt, men det er utroligt lavt hos dette firma, og det er lavere, end det er hos deres konkurrenter.

Tænker du så, at så kan de ikke levere det samme, så passer det heller ikke. Det, de beskrev på deres hjemmeside, var præcis det, jeg fik. Svar inden for et døgn og lynhurtig udbetaling til min konto.

Alt det, de sørger for

De tager kontakten til flyselskabet, og de ved, hvordan den slags drejes. På den måde havner du ikke i en situation, hvor du skal prøve at vride armene om på dem ved egenhjælp, for her er nogle ansatte, der kender branchen, og som dermed hurtigt kan få din kompensation.

Nægter flyselskabet, og mener de, at du ikke har ret til kompensation, så er de endda villige til at føre sagen ved domstolene for dig også. Sådan skal det gøres, når det kommer til kundepleje.